«Βασιλιάς της καψούρας» με δύο νέα σουξέ ο Βασίλης Γεωργιάδης

ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ


Ο ΦΥΛΑΡΧΟΣ είχε γράψει ότι η συνεργασία του Βασίλη Γεωργιάδη με τους αδελφούς Δρούλια ήταν η αρχή για την καθιέρωσή του στο χώρο της μουσικής ως στιχουργού κι ότι για το φθινόπωρο μας προετοίμαζε εκπλήξεις ΚΛΙΚ ΕΔΩ.
Και όντως, στις αρχές Νοεμβρίου ο Πόντιος «ξανακτύπησε» και μάλιστα μέσα από τη συνεργασία του με δύο κορυφαίους τραγουδιστές, όπως ο Γιάννης Πλούταρχος και ο Νίκος Μακρόπουλος.
Ειδικότερα, στο νέο δίσκο του Γιάννη Πλούταρχου με γενικό τίτλο «Πέρα απ’ τα μάτια μου», περιλαμβάνεται το τραγούδι «Σε τέσσερις τοίχους». 
Ένα παθιασμένο ερωτικό κομμάτι που αποδίδει με τρόπο μοναδικό την ερωτική απογοήτευση. 
Τους στίχους έχει γράψει ο Βασίλης και τη μουσική ο Πάνος Καπίρης, 
Για την ερμηνεία δεν χρειάζονται σχόλια, πέρα από το ότι δεν είναι τυχαίο που ο Πλούταρχος συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους ερμηνευτές. Απλά ακούστε:



Να και οι στίχοι του Βασίλη Γεωργιάδη:

Ναυάγησε η καρδιά μέσα στα ψέματά σου
Η φυγή σου με έριξε σε βράχια κοφτερά
Δεν έβλεπα χανόμουν μέσα στην αγκαλιά σου
Σπασμένη η πυξίδα δείχνει στο πουθενά...

Σε τέσσερις τοίχους απόψε μιλάω
Στη νύχτα επάνω και πάλι ξεσπάω
Ότι θυμίζεις στη φωτιά το πετάω
Δεν υπάρχεις για μένα δε σ’αναζητάω...

Σε τέσσερις τοίχους απόψε μιλάω
Τα ίχνη που άφησες τα ξεκρεμάω
Τις σκιές τα λάθη σου τα προσπερνάω
Έχεις τελειώσει στον εαυτό μου το χρωστάω 

Σε τέσσερις τοίχους απόψε μιλάω...

Πληγώθηκε η καρδιά στα λάθη σου επάνω
Η νύχτα γολγοθάς να δω πως θα τη βγάλω
Μόνο εσύ στη σκέψη μου δεν ξέρω τι να κάνω
Εικόνες στο μυαλό μου που σβήνουν και τις χάνω...

Το δεύτερο κτύπημα του Πόντιου ήρθε με το τραγούδι «Αν ένιωθες» που περιλαμβάνεται στο νέο δίσκο του Νίκου Μακρόπουλου με γενικό τίτλο «Τι να το κάνω». 


Τη μουσική του τραγουδιού έχει γράψει ο Πάνος Καπίρης, ενώ στο σύνολό του το album χαρακτηρίζεται μοναδικό και πρωτοποριακό, καθώς στην ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας δεν έχει εκδοθεί ποτέ ξανά ένα 3D album. 
Είναι ένα cd, που το δημιουργικό του (art work) έχει τρισδιάστατη μορφή εικόνων με δύο μόνο χρώματα: το μπλε και το κόκκινο. Στη συσκευασία του album συμπεριλαμβάνονται τα ειδικά γυαλιά 3D με τις δύο διαφορετικού χρώματος μεμβράνες, που σε οδηγούν στο να βλέπεις δύο εναλλασσόμενες εικόνες ανάλογα με το ποιο χρώμα έχεις επιλέξει. Αυτό φυσικά αφορά τόσο το εξώφυλλο όσο και τις εσωτερικές φωτογραφίες του album. 
Για την ερμηνεία του Νίκου Μακρόπουλου δεν χρειάζεται να πούμε κάτι πέρα από το ότι, για ακόμα μια φορά, «τα σπάει».
Ακούστε το:



Διαβάστε και τους στίχους του Πόντιου που ξεχειλίζουν από ευαισθησία:

Τα σύνορα της μοναξιάς μου μ’ έχουν καταδικάσει
κάνει κρύο ψιχαλίζει μπόρα θα ξεσπάσει Πανωφόρι μου η θλίψη
συντροφιά μου σε μια στάση Το χαμένο όνειρο μου περιμένω να περάσει

Αν ένιωθες θα έμενες αν σήμαινα για σένα κάτι
αν ένιωθες, δε θα άφηνες τις κρύες νύχτες το κρεβάτι
Αν ένιωθες εσύ δεν θα άφηνες στιγμή η λύπη να με πλησιάσει
Αν ένιωθες εσύ δεν θα άφηνες μισή μια καρδιά στο πόνο της να σπάσει αν ένιωθες θα έμενες
αν ένιωθες για μένα κάτι

Τα όρια της αντοχής μου τα έχω ξεπεράσει Συννεφιάζει γύρω μου έχει σκοτεινιάσει 
Πόνος είσαι χαραγμένος που δε λέει να περάσει H χαμένη μου αγάπη μ‘ έχει προσπεράσει 

Στη φωτό που ακολουθεί ο Βασίλης Γεωργιάδης με το συνθέτη Πάνο Καπίρη, ο οποίος "έντυσε" με μουσική τους στίχους του, στην εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017 στα Άνω Λιόσια ΚΛΙΚ ΕΔΩ


Παρακάτω ο Βασίλης Γεωργιάδης με τον Γιάννη Πλούταρχο και τον Πάνο Καπίρη, την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017 στο opening του κέντρου διασκέδασης ΦΩΤΑΕΡΙΟ, όπου εμφανίζoνται ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Ηλίας Βρεττός και οι Kings ΚΛΙΚ ΕΔΩ


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου