Με το ζόρι πήγαν τον Μπουραΐμη στον ΟΑΣΑ για το συγκοινωνιακό…

Πενιχρά υπήρξαν τα αποτελέσματα της συνάντησης του Δημάρχου Δημήτρη Μπουραΐμη, με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ, Αλέξανδρο Δελούκα. 
Ο Δήμαρχος σύρθηκε, στην κυριολεξία, στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 5 Ιουλίου, από την επιμονή που δείχνουν στην επίλυση των συγκοινωνιακών προβλημάτων του Δήμου και των μαθητών οι Σύλλογοι Ζωφριάς και Πανοράματος και οι Ενώσεις Γονέων Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου. Ειδικότερα, της συνάντησης είχαν προηγηθεί οι επιστολές διαμαρτυρίας και οι προτάσεις των Εξωραϊστικών Συλλόγων ΚΛΙΚ ΕΔΩ, της Ένωσης Γονέων, αλλά και πολλών κατοίκων σχετικά με τη εξυπηρέτηση των δημοτών και των μαθητών από τις υπηρεσίες του ο ΟΑΣΑ, που ανάγκασαν τη Δημοτική Αρχή να ασχοληθεί με το θέμα. 
Τα ζητήματα που τέθηκαν αφορούσαν, κυρίως, στην πύκνωση των δρομολογίων του 711 που αφορά τη Ζωφριά, στην επέκταση του δρομολογίου Β12 κατά 4 στάσεις, ώστε να εξυπηρετείται το Πανόραμα, στην αλλαγή του δρομολογίου του 735 που κινείται από το Ζεφύρι, ώστε να συνδεθεί με συντριβάνι και το Σταθμό του Προαστιακού, στην εξυπηρέτηση των μαθητών, καθώς και στα τοπικά δρομολόγια που συνδέονται με το «κορμό». 
Κοινή διαπίστωση των δύο πλευρών ήταν ότι μετά τη συνένωση των τριών πρώην Δήμων σε Καλλικρατικό, έγινε διασπορά υπηρεσιών και οικονομικών δραστηριοτήτων με αποτέλεσμα ο μέχρι σήμερα σχεδιασμός της τοπικής συγκοινωνίας να μην εξυπηρετεί τόσο τις μεταφορές εντός της πόλης, όσο και την κίνηση προς το προαστιακό σταθμό, από τον οποίο εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό που κατευθύνεται προς Αθήνα και Πειραιά. 
Ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ ζήτησε να κατατεθεί, άμεσα, συνολική και τεκμηριωμένη πρόταση, προκειμένου να απαντήσει επί της ουσίας και με βάση τις περιορισμένες οικονομικά και υλικοτεχνικά δυνατότητες που έχει ο οργανισμός. Επίσης γνωστοποίησε ότι με άλλους Δήμους που διαθέτουν τοπική Δημοτική Συγκοινωνία έχει συναφθεί προγραμματική συμφωνία για να αναλάβει τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ο ΟΑΣΑ με σχετικά μικρό κόστος (περίπου τρία ευρώ ανά χιλιόμετρο). Ο Δήμαρχος τόνισε με νόημα προς τον ΟΑΣΑ ότι στη πόλη μας φιλοξενούνται το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ και το « νεκροταφείο» των λεωφορείων κι ως εκ τούτου η αντιμετώπισή της θα πρέπει να είναι προνομιακή. Έδωσε επίσης εντολή στο Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας για άμεση υποβολή των στοιχείων έτσι ώστε να αλλάξει το δυσμενές συγκοινωνιακό καθεστώς της πόλης. 
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, ο Διευθυντής της Τεχνικής Υπηρεσίας και οι εκπρόσωποι των Πολιτιστικών Συλλόγων «Ζωφριάς», « Πανοράματος» καθώς και των Ενώσεων Γονέων Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου. 
Πάντως, κατά γενική ομολογία, από το χειρισμό του θέματος όχι μόνο δεν υπήρξε πρακτικό αποτέλεσμα, αλλά ενδεχομένως να μπήκε φρένο στην ανταπόκριση των κατώτερων, ιεραρχικά, κλιμακίων του ΟΑΣΑ, στο αίτημα να επεκταθεί η γραμμή 735 μέχρι το συντριβάνι των Άνω Λιοσίων ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν θα υπάρξει συνέχεια από την πλευρά της Διοίκησης του Δήμου ή αν, κατά τη συνήθειά της, αναλωθεί σε χαρτοπόλεμο και άνευ ουσίας συζητήσεις. Είναι επίσης εξαιρετικά αμφίβολο αν έχει τα κότσια να ζορίσει τον ΟΑΣΑ, εκμεταλλευόμενη τα στρατηγικά πλεονεκτήματα που διαθέτει απέναντί του…
Άλλωστε δε φημίζεται για το δυναμισμό της…

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου